Mon 14/02/2022 - 11:00 bureau burgemeester
De Burgemeester verleent machtiging aan sommige medewerkers van de Dienst Publieks- en Burgerzaken, om in naam van de burgemeester volgende taken uit te voeren: Het afleveren van attesten betreffende Europese, federale en Vlaamse verkiezingen.
De Burgemeester verleent machtiging aan sommige medewerkers van de Dienst Publieks- en Burgerzaken, om in naam van de burgemeester volgende taken uit te voeren: Het afleveren van attesten betreffende de gemeente- en provincieraadsverkiezingen.
De Burgemeester verleent machtiging aan sommige medewerkers van de Dienst Publieks- en Burgerzaken, om in naam van de burgemeester volgende taken uit te voeren: Het afleveren van rijbewijzen.
De Burgemeester verleent machtiging aan sommige medewerkers van de Dienst Publieks- en Burgerzaken, om in naam van de burgemeester, ambtenaar van de burgerlijke stand, volgende taken uit te voeren:
1° Het aanvragen en afleveren van identiteitskaarten en vreemdelingenkaarten;
2° Het aanvragen en afleveren van identiteitsbewijzen voor niet-Belgische kinderen en kids-ID's voor Belgische kinderen onder de twaalf jaar.
De Burgemeester verleent machtiging aan sommige medewerkers van de Dienst Publieks- en Burgerzaken, om in naam van de burgemeester volgende taken uit te voeren: Alle taken inzake het opmaken van akten van burgerlijke stand, met inbegrip van het afleveren van afschriften en uittreksels met uitzondering van de opmaak van de akte van huwelijk.
De Burgemeester verleent machtiging aan sommige medewerkers van de Dienst Publieks- en Burgerzaken, om in naam van de burgemeester volgende taken uit te voeren: Het ontvangen van betekeningen, kennisgevingen en terhandstellingen van beslissingen inzake de staat van personen.
De Burgemeester verleent machtiging aan sommige medewerkers van de Dienst Publieks- en Burgerzaken, om in naam van de burgemeester volgende taken uit te voeren: Het afleveren van bijlagen betreffende de vreemdelingenwetgeving.
De Burgemeester verleent machtiging aan sommige medewerkers van de Dienst Publieks- en Burgerzaken, om in naam van de burgemeester volgende taken uit te voeren:
1° het afgeven van uittreksels uit of afschriften van andere akten dan die van de burgerlijke stand;
2° het afgeven van uittreksels uit de bevolkingsregisters en van getuigschriften die geheel of ten dele aan de hand van die registers zijn opgemaakt;
3° het legaliseren van handtekeningen;
4° het voor eensluidend verklaren van afschriften van stukken;
en in zoverre de stukken bestemd om in België of in het buitenland te dienen niet moeten gelegaliseerd worden door de FOD Buitenlandse Zaken.
De Burgemeester verleent machtiging aan sommige medewerkers van de Dienst Publieks- en Burgerzaken, om in naam van de burgemeester volgende taken uit te voeren: Het afleveren van uittreksels uit het strafregister.
De Burgemeester verleent machtiging aan sommige medewerkers van de Dienst Publieks- en Burgerzaken, om in naam van de burgemeester volgende taken uit te voeren: Het afleveren van toelatingen tot crematie en aanstellen van een beëdigd geneesheer om de doodsoorzaken na te gaan.
De burgemeester gaat over tot het afleveren van een conformiteitsattest met een geldigheidsduur van 120 maanden, startend vanaf 10/02/2022, voor de woning gelegen Heilig Sacramentstraat 71, 8750 Wingene.
De burgemeester gaat over tot het afleveren van een conformiteitsattest met een geldigheidsduur van 36 maanden, startend vanaf 17/12/2021, voor de woning gelegen Kerkplein 15 bus 00 01, 8750 Wingene.
De burgemeester gaat over tot het afleveren van een conformiteitsattest met een geldigheidsduur van 36 maanden, startend vanaf 17/12/2021, voor de woning gelegen Kerkplein 15 bus 01 01, 8750 Wingene.
De burgemeester gaat over tot het afleveren van een conformiteitsattest met een geldigheidsduur van 36 maanden, startend vanaf 17/12/2021, voor de woning gelegen Kerkplein 15 bus 01 02, 8750 Wingene.